九運第一年

九運第一年(一)

庚戊丙甲
申戌寅辰

地運循環,小三元隱藏在大亖元裡面,未來的九運就係一個大三元的終結,由2044年開始,就迎來下一個大三元,年青人真有福,可以橫跨兩個大三元。

理論上由2024年2月4號開始就進入了下元九運的第一年,術數師就利用三元九運的卦象五行,來判斷未來二十年的吉凶,要做到純以地運五行來推算吉凶係不可能的,因為人有主觀成見,亦受週圍的環境所左右,更加會被當前的境況所影響到(例如世界局勢,經濟指數等等),所以不可能做到超然物外,就正因為如此,所以人在地運中,就會受到地運及流年的境況所左右,更加會受身邊的朋友及自己接收什麼資訊,會影響到自己的判斷力。

未來的地運係九運,卦象係離,五行屬火,離中虛,表示不實在,同火的無固定形體一樣,所以九運給與一種負面的印象,正是大部份人都認為九運會比八運差。

風水的理論就係山管人丁水管財,而九運的基本條件就係坐南向北,南方有山,北方有水,符合這個小小的要求,就係一個好風水的地方,而香港周圍都有好多這種地方,例如台灣,新加坡,澳洲等等,唯獨香港先天性缺乏這種地形,可以講係輸在起跑線,經濟自然停滯不前(漢民族自古以來都以中土自居,順理成章自然以水為財)。

以前好多地方都仰望香港,但曾幾何時本地的步伐漸漸慢下來,甚至不再向前,以前行路好多時都會被人踩鞋踭,今時今日想踩前行者鞋踭都追不上(無晒動力,無晒衝勁),連董伯伯當年口中的小弟弟,都比香港行前了幾丈遠,何以淪落至此,原因實在可以寫一本書。

上一個小時的事都已經變成歷史,無謂去想點解,與其諗點解連台灣的加權指數都走在恆生指數前面,不如諗下點樣改變自己先啦。不去想以前的事即係不讀歷史,只不過係一句負氣說話,讀歷史的最大得益就係識得吾日三省吾身(送一個買蛇羹的故事給大家)。

將三省吾身放大少少,在八運裡面有否做過違反地運的事:八運五行屬土,土主信,亦主守法,當好多人都無守信,無守法(有法不執法亦都係犯法),社會狀況自然偏離正道,只有愈來愈差。

九運五行屬火,火主禮,最低標準就係不講壞話,包括不講自己人的壞話(破壞感情),自己間屋的壞話(千萬不要憎自己間屋),不要背後講某君壞話(雖然好憎佢),不要講自己所處社會的壞話(不滿意就離開,不要將大好光陰浪費在不滿意的地方,一生人的青春實在好少)。

流年係甲辰,七煞年份,七煞最忌內鬥(七煞無情),所以只宜對外(但係漢民族最喜內鬥,匿埋在長城裡面自己打自己,歷史好好玩)。

九運的特色就係不實在(離中虛),躍動不定,最忌宅在家中,離卦為中女,引伸為女性運氣會比男性好(當時得令),可惜因為本地北方無水,可以預見中年女性的運氣轉差,要在衰運群中脫穎而出,擺脫地運的安排就必要多動(配合地運卦象),究竟如何動才算配合呢?運動?旅行?舉家移民?有誰可知天機。

甲辰年,丙寅月,戊戌日,庚申時,睇完上面幾隻字,差不多可以斷定我對九運的第一年係持負面態度,木火土霸佔了大部份位置,以地運的標準就係強木生火旺土,金水嚴重不足,一睇這八隻字就知道不會有什麼好事出現,甲寅對戊戌,丙寅對庚申,真係希望有個BB在這個時辰出生(2月4號申時尾),追蹤住他的成長過程(要等後生仔去做)。

九運第一年(二)

不知不覺,傻吓傻吓就進入咗九運,個人完全無感覺,但放眼世界,已經展開咗變數的帷幕,世界事大多數都掌握在幾個偉大人物手上,我等小人物只祈望佢地唔好發顛,但死鬼子佬地方毒品氾濫成災,仲要將之合法化,個個返工之前都要啪番幾粒,想唔發顛都難。

都係俾心機推算吓自己所處的地方運氣如何,希望可助己助人,本地的風水係迴龍顧祖局,最初開埠的年代,土地上面什麼也未有,所以亦產生不到作用,但時代推移,土地上面愈來愈多野(人,樓宇,貨物,汽車等等),迴龍顧祖的風水作用亦愈來愈大,由上世紀六十年代,發展到現在都未有停止,本地從來都係奉行有土斯有財,所以物業一直有價,其中都經過幾次起落,但每一次跌低再起來都比上一次升得更高,所以肯留下來的人,財富不斷增長,相對那些拎住舊冰去外地生根的人幸運得多。

世界定律係唔會變的,盛衰一定循環,盛極必衰,本地的土地興盛了幾十年,造就了無數富豪,但不知何時俾領導人覺得高過籠(真係高得滯嗎?),就立刻出了一招叫(辣招稅),就真係有效,土地成交數量應聲下跌,之前成交數量不斷上升,實行(辣招稅)之後,成交量就拾級而下,一升一降之間,自然影響到一部份人的既得利益,自然群起而反對,嘈得幾嘈,就拖泥帶水地減辣一半,當初不顧反對地出招,就預咗有人反對,現在稍有反對聲音就立即縮紗,非官家所為。

我作為一個風水從業員,眼見本地經濟淪落到如此地步,皆因缺少咗自主權,連當年董伯伯口中的小弟弟都俾佢超前幾條街,突然間出現咗一個機緣,可以自己楂主意出吓辣招,一定唔可以撤回(呢兩隻字係管理層大忌)。

世界不斷在變,但風水格局係唔會變的,雖然在九運裡面本地並無什麼優勢(欠缺北方有水格局),但只要太平山仍然巍峨屹立,入水口仍然無阻,出水口一樣暢通,迴龍顧祖格局仍然可以發揮作用,所以香港好,中國好就肯定永遠不變。

我對香港好,中國好所持的風水理論就係:港口水夠深,領導人仍然住在前政府所建的府第內,無論經過幾大風浪,都會好快復原,而且比上一次升得更高。(董伯伯無住進前朝府第,當世界經濟打個冷震,即刻腳痛,仲俾人加一個八萬五的罪名俾佢,{佢推出八萬五有錯咩})。

我作為一個風水從業員,深知自己命格高低,能夠承受得多少,所以從未從事投機炒賣,對周遭事物只以冷眼觀察,發現手上物業愈多就愈急於撤辣,因為香港的風水格局幾十年來造就了太多隱形富豪,究竟銀行存款有幾多?我等小市民無可能知道,但估計應該係用萬億做單位,遲早要拎出嚟買物業(因為無其他生意可做)。

香港的聚富之地並唔係一般人可以進駐,但幾個發富之地人口不斷增加,能力自然愈來愈強,在九運裡面慢慢積聚,等到上元一運,香港肯定又一次站在世界頂峰,到時人事幾翻新,細節現在當然唔會知道(無人可以知道天機),但係大局無變,就會循住呢個方向行,唔係有形之手可以改變的。所以撤辣與否根本唔重要,買唔起的撤唔撤都係買唔起,買得起的撤唔撤都無所謂,身為領導人應該試吓掌握主動權的過癮心態。