壬寅年說

甲戊壬壬
寅子寅寅
12 11 10 9  8  7  6  5  4  3  2  正
癸 壬 辛 庚 己 戊 丁 丙 乙 甲 癸 壬
丑 子 亥 戌 酉 申 未 午 巳 辰 卯 寅

五術係相通的,任何時候都有術數師以各種方式去預測個人未來,地域的人文經濟,甚至世界局勢等等,在N年前我都嘗試用文王卦來預卜香港流年,當然唔夠準繩,不斷試咗好多次都係唔準,後來我卒之明白了個中原因,原來係自己在這個範圍唔夠分量,由此開始我就知道好多自以為可以幫這個地方問前程嘅高人,都只不過係順住時勢解卦(可以由紀錄證明),一句說話可以解釋點解唔準嘅原因,就係你係老幾呀?

每個地方,每個地區都只得一個人有資格作為代表,不過呢個人肯定唔會做呢種佢認為無聊嘅事。亦都有部份用風水方位判斷地域嘅當年運氣如何,理論上就係應該有幾成準,但距離標準八九成重好遠,原因係本地冇一個公認嘅地標,當要預測這個地方的氣運時,都茫然不知何處有資格作為這個地方的標的,好多有料嘅大師談論本地氣運時,好多位置都係含糊其詞,永遠都唔會用鐵口直斷的語氣,因為實在冇人有這種膽量(有啲就係講定今年會有大車禍,大火災等等,從來冇確實邊度,幾時,等於阿媽係女人)。

更有啲就係上一次講過的,到今次已經唔記得,唔講就當冇。例如判斷幾時通關,次次都係自動更新,完全唔使面紅。

有部分有咁上下料子嘅人用子平命理作為判斷工具,有好多真係值得佩服,早半年就可以預測下年嘅流年狀況,真係有幾成準,如果離行離列的話,下年都唔使再出書啦。

今年這組立春八字要預測就真係絕對容易,子平命理講究嘅只有一個原則,就係平衡,平衡就係好命,失衡就係衰命,睇吓上面嗰八隻字,一睇就知道係嚴重失衡。

好少有這樣的立春八字,這組八字格局一面倒,側埋一邊,現實環境亦都係一面倒,完全唔平衡,未來一年少有公義可言,要判斷大勢,用八隻字就可以概括,就係貧者越貧,富者越富,由於五行有所欠缺,知命者就知道以柔制剛,硬碰硬係冇得玩嘅,千萬不要自覺偉大,大家都知道身弱遇煞即係身弱見鬼頭,頭四個月寅卯甲乙就認真難捱,估計好多人都捱唔過,因為七煞係極度消耗財星的,所以必然好多人破產。

這組八字雖然係古怪,但係都唔值得花時間去深究,因為這類型的立春八字永遠都唔會再有出現,原因係下一次的壬寅年己經係上元二運(現在係下元八運)。

如果要用人文生活來演釋呢組八字,都係好簡單,就係邊個做管理員邊個死,除非係好好運先至可以有好下場,但係好運的人都無乜機會做到呢個職位。

健康方面就更加冇好野講,強煞攻身,實在防不勝防,春季木旺自然身弱見鬼,有少少唔妥就即刻要搵醫生。

夏季強木生火剋金,一定出現好多肺部疾病,因為五行欠一,亦都有好多人患直腸相關的病,最多就係排泄困難。

秋季金旺,理論上就係秋高氣爽,氣候乾燥就可保天下太平,如果反常地潮溼,一定醫院排長龍(要問廿四萬一個月的人)。

冬季水旺,原局天透地藏,財旺生助強煞,有心臟病者要極度小心,稍一不慎,就不再醒來。

人以群分,六十歲以上的人會有好多不可預知的煩惱,推算係來自仔女。

因為這組八字陰陽唔平衡,估計婚嫁會比往年少好多,但係風化案件肯定會比往年多,推算犯案者係來自已婚男人(女人唔引誘,男人點會犯罪呢)。 行業衰旺就真係唔識睇,但係有人問就一定要答,金融業無論升升跌跌,都係搵錢既平台。地產業肯定有升冇跌,要搵錢就要喺呢兩個行業埋手。