癸卯年說

癸卯年有新嘅希望,主觀願望當然係向好的一方面想,風水從業員係無特別嘢賣嘅,所賣者就係信心,正面訊息同埋希望,世界不斷在變,所以每個人都要因應環境調節自己嘅心態,切忌死牛一邊頸,否則好容易被淘汰而不自知(好多人衰而不自覺),要知道變成點,就要了解流年大勢,用一句名言就可以概括今年嘅勢態,就係(讓一部份人富起來),即係大部分人不會富起來,引伸為一般人都無乜好日子過,因為流年格局係水弱,強木生火,土星隱藏金極弱,演繹出嚟就係鍾意吹水,未做已經大吹大擂,驚死無人知,但係埋單計數(年尾賽後檢討),原來乜都無做成功,點解有呢種結果呢?因為樣樣都揸唔到主意,每一件事的結果都出乎自己意料之外(自己弱就自然被動)。

今年嘅動象好大,無論大至政府,小至賣咸脆花生都好似好忙碌,實際上係見身郁唔見米白。對男性來講,係一個勁旺既桃花年,亦都係搵錢年份(係搵錢,唔係剩錢),因為今年桃花旺財亦旺,但係桃花與財只可以任擇其一,兩者兼得的人百中無一,所以專注於財的人桃花自然弱,專注於桃花的人財肯定弱(唔使算命都知),無論鍾意那一樣,只要開心就得。

而女性方面,今年有旺火生土,所以以前嫁未出嘅女性今年都有機會上花轎,同時有一個好好既藉口,雙春兼閏月,有得嫁就好快嫁喇。

今年亦有一個特點,每一個人命中所無嘅都可以喺今年裡面碰到(唔係每個人都可以掌握得到,視個人嘅能力而定),純木,純火,純土,純金嘅月份都有,各取所需。呢種格局要12年之後先至會再出現,到時己經係戊申年,大前題已經唔同曬啦。

風水方面,本地近十年來都係缺點多於優點,但係有一個優點就係司法獨立,當這個地方司法不能獨立存在的時候,己經再無留低既價值。

本年的大趨勢係讓一部分人富起來,原因係衰星進駐乾宮,會有濫權情況出現,由小生意至大生意(管理香港都係一盤生意),都有利用職權做少少對自己有益嘅事。另一方面就係權力越高嘅人越容易有意外出現(包括意料之外嘅病,乜嘢病自然係因人而異),凡事都有正反兩面。

另一個就係病星進入震宮,長子痴迷,唔係講笑,會做埋啲令人唔認同嘅事,最主要係長輩唔認同,可以預見宅男越來越多。

一般人所認識嘅財星進駐離宮,火炎土燥,大家財運都唔慌好得去邊,最快都要去到農曆七月先至有轉機,因為前面六個月都係木火土嘅五行,只有令到財星無生氣,所以大部分人都有求財困難嘅情況出現(本年嘅財星係眾人嘅財)。

一白吉星進入坤宮,同命格流年一樣,有得嫁就要快啲,請勿猶疑,同埋唔好擺款,甩咗就恨錯難返呀。 七赤衰星進駐艮宮,就會出現好多三隻手事件,真係攪唔明白,本地已經係一個天下無賊嘅社會,點解仲會有三隻手嘅男仔出現呢?正是無人知道天機(過後就知)(馬後炮個個都識放)。

六白吉星去到兌宮,六七同宮多爭拗,爭相出風頭,自然多是非,無乜大問題嘅,因為只係口角之爭,但會好嘈吵(聲音屬金,陰陽金相格,自然好多噪音)。

三碧木星入巽宮,又係爭拗嘅源頭,今年無可避免大有大爭,小有小吵,因為出現震巽同宮,乾兌同宮,天機真唔係咁容易明白,本地已經無曬反對聲音啦,仲有乜嘢好爭啫,但係風水預示話畀我哋知,金木相對必分勝負,一般人最好保住睇戲嘅心情,切勿參與,否則死咗都唔知乜事(風水無講大話嘅,問題係我哋對風水認識有幾多啫)。

文昌星困處中宮,從正面嘅方向睇,今年狀元一定比往年多,值得開心。從負面方面睇,狀元嘅出路好小,向東走遇鬥牛煞,向西走見交劍煞,東西方都不利年青人,向北方走見水火未濟,好難適應,亦都唔係咁受歡迎。向南走見八逢九紫,最利年青男女,值得考慮。

本年由命理或風水判斷,都有正面或負面現象,可憑個人環境能力作出取捨,適合A君未必啱B君,吉凶都因人而異。