辛丑流年

辛丑年的立春時辰,有好多版本,有壬午日亥時中,壬午日亥時尾,又有癸未日子時頭,我最先寫咗壬午日亥時尾呢個版本(22點58分),之後睇咗幾次,覺得唔似,再在寫一個癸未日子時(壬午日23點01分),現在的版本係癸未日子時頭的,到時睇下邊個版本較為接近(唔會絕對啱)。

呢一組八字陰年,排月份或者大運都係順行(有原因的),成組格局都幾低吓,基於係日主弱又係傷官格,天干無傷官透出,天干有嘅有歸庫,有己土露出而戊土隱藏,庚辛金不足以化解己土之力,如果呢一組八字係某一個人的命格,就註定俾人蝦而無力還手,壓力大,但係好難化解。

將這一組格局代入幾樣角色,由這幾個角色就可以知道,辛丑年最得益嘅係哪種人,我自己係一般平凡人,所以就以由一般人開始,在這個格局裏面這一群人係最多的,有比肩,有劫財,但能力係最低的,綜觀整個格局,這一類人有一定的能力,但冇機會發揮,表面上好似好多人幫,但全部都係虛浮無根,屬於到喉唔到肺,僅僅有承受壓力嘅能力,開源無能力,因為壓力大,節流亦都無能力,只有造成怨氣一大堆,究其原因就係因為資源唔夠分配。

另一班人屬於一般人之中的知識分子(中產),這一班人盡社會責任係最多的(其實係佢地走唔甩,無可奈何),但得到的照顧係最少,亦都係揸唔到主意,亦不能掌握事態發進展,更不能預知前景,上不到天,下不到地,又唔係最窮,又唔係最有錢,屬於最差的一群。

再上一層就係商人,因為成個格局的財星無透出,所以對做生意嘅人非常不利,這一年生意人官煞蓋頭,隨時有意想不到的壓力,財星不向自己,引伸為多勞小成,借用某君名言(今年唔死就算成功),以生意人嚟講,辛丑年肯定衰過庚子年,唔使用五行分析都知,唔單只係本地,放諸四海而皆準(中國例外)。

再上一層就係權力分子,有能力欺壓一大群人的人,自然係掌權份子,呢班人最得益,因為財星旺,只要拎出小小虛浮無根的所為計劃,一幅圖畫,就自然可以接收一大堆財富,起碼在這一年裏是這樣的。權力越大所講既野就愈係虛浮無根,所有決定不切實際(不單止本地如此,舉世皆然),而有權力的一群亦都互相鬥爭,最主要就係爭奪財星,這一年肯定出現好多不要面子,只銀子的面孔出現,可能自古已然,於今猶烈而已。

庚子年立春八字只寫到五月,就諗嚟諗去都寫唔出,寫咗幾次都覺得唔似,所以放棄咗唔寫,係十幾廿年來第一次,只有自己安慰自己,唔好當自己係神仙,自己只不過係一個風水從業員而已,推算唔到庚子年嘅玄機,絕對唔使唔安樂,亦唔使覺得無面,總好過講啲阿媽係女人嘅嘢,例如有大交通事故,大火災 大水災,大瘟疫等等,不如等到真相大白之後再重新印證,吸取教訓重實際得多(無可否認係水皮啲)。

辛丑八字,木土相戰,引伸為本地與外力互片(鬥爭),缺少了通關五行,所以無所謂人緣,和洽,忍讓,稍不如意即惡言相向,引伸成今年睇風水的首要佈局就係令人和洽肯忍讓。

辛丑年一般人的身體狀況都係好的,由於五行不平衡,就偏向於多腸病,連帶膀胱排泄系統都有問題,因為五行火極弱,所以心肺病一定多,至於疫情會一路延續,其實係東西方嘅生活習慣問題,亦都係政治問題,並非係一個風水從業員所能夠判斷(邊有咁叻呢),做好自己能力範圍裏面嘅事就己經好叻,(呢篇文字如果睇唔明,可以要求索取學理版)。