金鎖

大量之人眉高眼,眉眼相定不憂悲,眉粗眼細不相當,寅年吃了卯年糧。

眉壓眼嘅人,除咗分辨能力差之外,重係氣量小嘅表現,所以眉眼嘅距離大番少少,個人樣樣都可以睇開啲,加上眉有動象,眼頭有番咁上下尖,就唔單止有量度,重有番咁上下嘅分辨能力。眉眼相定,就係眉眼相配,在面相上面眉眼所佔嘅比重超過一半,包括咗兄弟宮、田宅宮、子女宮、夫妻宮、疾厄宮,重有最重要嘅印堂,即係命宮,面相十二宮之中佔咗六個,如果眉眼部位生得靚,眉眼相配,就真係一世都唔使憂。眉粗眼細不相當,眉眼唔相配,唔相配無問題。呢度嘅不相當係指眉粗壓目,除咗鬼佬之外,因為鬼佬雙眼好深,眼深不忌眉壓目,但係眼平就最忌眉壓目,呢啲人田宅宮窄,窄就肯定佢先使未來錢,如果再加上眉心濶,唔使講就一定會俾人呃錢,唔單止先使未來錢咁簡單。

印堂三表是鎡基,只怕下長來犯之,假如水星來救護,不教人受此寒饑。

表︰係表表者,即係最好。鎡基︰即係根基。印堂三表︰即係印堂有三樣野最緊要,第一無紋,第二要寬濶,第三要飽滿。即係印堂係成塊面裡面最靚嘅位,下長就係印堂下面有横紋,印堂下面有横紋就係疾厄宮有横紋,無論命宮點靚都無用,因為有横紋就令到印堂嘅氣唔能夠直沖財星,一生人必有一次大波折,就會令到下半生好潦倒,但係如果有個靚嘅口,即係水星,就會對晚年嘅運氣有所幫助,所以口形靚係著數好多。

上頭雖有些模樣,下停不均卻壞之,鶴腳之人成小輩,蠻蹄孤子是婆姨。

鶴腳︰即係直,蠻蹄︰即係平扁足,婆姨︰即係工人。上頭同下停相對,即係上停好靚﹐下停唔得,例如甲字面,額同眉眼生得幾靚,都係上半生嘅事,如果下停生得差,晚年點都無咁好,呢度嘅不均即係同上停唔相配,浄係上停好,下停唔好都係好煩嘅。鶴腳即係無腳瓜廊,一支棍咁嘅腳,就係小輩,呢個小輩並唔係晚輩,而係做細嘅,所以一般人話好靚嘅腳就代表咗呢個女人嘅婚姻一定唔美滿,所謂唔美滿係話坐唔正,凡親腳靚嘅女人,就算做得到元配都唔到尾。蠻蹄孤子即鴨腳,呢啲人以前統稱賤,即係低級,話呢啲人智慧低,同時無魄力,最主要就係唔可以長時間工作,好容易攰,智力較為差啲。

八歲十八二十八,下至山根上至髪,有無活計兩頭消,三十印堂莫帶煞。

呢度係講少年運,八至十八係細路嘅運,只係反影咗父母嘅運氣,同埋自己嘅身體狀況。但係十八至二十八呢十年就唔同,位置就係成個額,所以話由山根至額頂,話計係智慧,有無智慧就要睇額嘅兩邊,兩邊額角飽滿,就自然有智慧,如果兩邊額角向下凹,或者向後退,就自然代表呢個人無乜智慧,凡事唔會由大處着眼,只係執著在啲小事上面,浪費好多時間。三十印堂莫帶煞並唔係話印堂位係三十歲,而係話想少年行運,印堂一定唔可以帶有煞氣,如果有煞氣就唔使慌在三十歲前有運行,乜野係印堂嘅煞氣呢,包括咗凹,有直紋,有横紋,有毛都係印堂嘅煞氣一種。

下頦趫大旺末年,邊城不佐也無錢,數年荒寒不欠米,只因上下庫相連。

下頦即係地閣位,邊城即係兩邊理財位,上下庫即係額同地閣。下巴突出而厚,即係豐滿嘅鞋抽形,呢啲人晚年一定安定,但係唔表示有錢,要安定而又有錢,就要兩邊理財位夠飽滿,有飽滿嘅邊城,就係邊城相助,而理財位飽滿嘅人,用錢就無咁疏爽,所以多數都有錢剩。數年荒寒即係大圍唔好,其他人個個都唔好嘅時候,自己都好充裕嘅,就係因為上下庫相連,額頭飽滿而下巴尖向外少少兜住,就算外圍環境幾差,都唔會影響到自己。呢度係講額同下巴,相連只不過係形容詞,實際係地閣朝天,即係下巴厚,向外突出,而額頭飽滿就叫相連。

鼻樑露骨是反吟,曲轉些兒是伏吟,反吟相見是滅絶,伏吟相見淚淋淋。

反吟係人與人之間嘅事,伏吟係錢嘅事,相見即係明顯。鼻樑露骨即係有節,鼻有節一定係人與人之間嘅問題,大多數都係夫妻間嘅問題,個節越明顯表示問題越大,鼻樑有節通常都應在40歲之後,44歲之前一定要好小心處理夫妻間嘅事。伏吟係歪,所謂曲轉些兒就係成個鼻歪,相見就係好明顯,鼻歪係成個鼻,唔係鼻嘅某一部位,鼻為財星,一定同錢有關,鼻直而豐厚,就肯定錢財得來容易,如果歪即係財星破,就一定在一生人之中必有一次或者多次嘅大損失,並無規定在某一流年,越明顯所損失就越大。

眼兒帶秀心中巧,不讀詩書也可人,手作百般人可愛,縱然賣假也成真。

人聰唔聰明就係睇雙眼,只不過呢度嘅「秀」、「巧」好似係為女人而設,但其實並無分男同女,只不過話只要有足夠嘅聰明,就算無讀乜野書亦都可以善解人意,如果又聰明,又有讀書,就唔單止可人,眼睛俾人覺得有秀氣,就一定要有條件,首先要有一道靚嘅眉,第二就係眼形長,眼尾微微向上,重要加少少眼水,唔可以乾,就俾人覺得呢雙眼會講野。手作白般並唔係用手做手藝,而係聰明人可以呃啲蠢人。

薄紗染皂出栗米,緃有妻兒也沒兒。倘見山根高更斷,五年三次路邊啼。

薄紗︰有層野蒙住。皂︰黑色。栗米。一點一點,雀班。呢度係講眼嘅色,眼睛最忌混濁即係黑白唔分明,包括咗黄濁,灰濁,好似有層野蒙住,眼神唔清晰,染皂即係黑色,唔單止雙眼濛矓,重有個黑眼圈,栗米,黑眼圈嘅周圍有一點點,呢度講一個人嘅色慾過度,眼白濁,眼圈黑,有雀班浮現,就表示呢個人嘅色慾心好强,完全無自制能力,由於消耗過多,所以只係有老婆,而無仔女。山根高更斷,山根突然間折斷,好似一把曲尺,容易招惹是非,無規定在邊一年,只係話只招惹到是非,就會連續不斷,一直繞幾年,所以山根嘅線條唔夠順,就要小心,無端端招惹麻煩。

無家可靠羊眼睛,卻問他人借住場,更有禾倉高一寸,中年猶未有夫娘。

羊眼︰即係白多黑少,禾倉即係吹火口。羊眼嘅形格,白多黑少,在羊嘅身上就好純良,但係在人嘅身上就好呆滯,人眼好似羊眼咁呆滯,都唔使講梗係好霉,揾到食都揾唔到著,所以話問他人借住場。禾倉高一寸嘅禾倉就係食祿倉,高一寸,係吹氣嘅形態,講野嘅時候有咁嘅口形,就肯定將黑變白,呢度話中年未結婚,未必啱,因為呢啲人鐿意顛倒是非,唔知佢邊句真,邊句假,呢啲相嘅口形有個特點,就係唇形略帶圓形,上唇無咗條菱線,就咁一條直弧線,有呢啲特微未必就係吹火口,但係吹火口嘅人必有呢啲特徵,呢啲人講野完全信唔過嘅。

眼下凹時又主弧,陽空陰沒亦同途,卯酉不如雞卵樣,只宜養子與同居。

眼下凹即係子女宮低陷,代表咗子女微薄,或者無仔女,所以話孤獨,子女宮低陷包括有紋插破,仔女就算有都唔會在自己身邊,或者情唔向自己。陽空陰沒,卯酉不如雞卵樣嘅陽、陰、卯酉都係代表咗兩隻眼,係鴛鴦眼,大細眼,眼睛左右唔同就連帶子女宮都高低唔同,有呢啲形格就唔好追仔女,最好就係收養,或者契番幾個仔女。

下頦尖了作凶殃,典卻田園更賣塘,任是張良能計策,自然顛倒見狼當。

不頦即係下停,或者直接指下巴,下巴尖就晚運差,無論係也野形嘅格都係唔好嘅,以前有啲書解木形火形就可以下巴尖但係實際都係差嘅,呢度話典却田圓更賣塘係話保留唔到自己擁有嘅野,跟住話任是張良能計策,就係話呢個人一定好醒目,因為凡親下巴尖嘅人,即係甲子面,額頭一定飽滿,廣濶,聰明,多計,但係隨住年齡嘅增長,過咗中停嘅年齡就一路差,自然顛倒見狼當,唔使行到下巴運,只要一進入下停嘅流年就自然好多野都判斷錯誤,因為甲字面嘅人無耐性去做啲慢慢收成嘅野,較為鍾意冒險,搵快錢,當呢個人行運嘅時候,判斷啲野梗啱嘅,但係下巴尖就代表咗思想唔夠全面,就算經驗點好,都會有啲遺漏,所以話見狼當,狼當就係兼顧唔到,顧得呢樣顧唔到另一樣,支支助助攪到無為止。

眼珠暴出惡因緣,自主家時定賣田,更有白睛包一半,也知不死在床前。

眼珠暴出即係凸睛,姻緣,唔係男女之間嘅婚姻,而係講所做嘅野,白睛包一半,即係訓覺唔合埋雙眼。眼睛微微凸出,呢個人就一定鍾意講野,但係呢度暴出,唔係微凸咁簡單,暴出就代表咗脾氣暴燥,鍾意講野,脾氣又差,就自己種下好多唔好嘅因。自主家時定賣田,多數都係因是非或者官非而破財。更有白睛包一半,訓覺嘅時候合唔埋眼,就先天性容易遇到意外,呢度話更有,即係連埋上面嗰啲缺點,鍾意講野,脾氣又唔好,訓覺又合唔埋雙眼,招惹意外嘅機會就大大提高,所以不死在牀前。